Központi ügyfélszolgálati iroda
Központi ügyfélszolgálatunk a dolgozók és az ügyfelek egészségének védelme érdekében, az alábbi feltételek mellett fogadja az ügyfeleket:
Ügyfeleink kizárólag időpontra érkezhetnek. Kérjük, hogy előzetesen a következő telefonszámon foglaljanak időpontot: +36 30 744 6479
Nyitvatartás | |
---|---|
Hétfő | 9:00-17:00 |
Kedd | 9:00-16:00 |
Szerda | 9:00-16:00 |
Csütörtök | 9:00-16:00 |
Péntek | 9:00-15:00 |
Üzletkötőink elérhetősége és telefonon adott megbízások befogadása
Üzletkötőink elérhetőségét ide kattintva tudja megtekinteni
Telefonszámok, kizárólag tőzsdei megbízásokkal kapcsolatban: (06-1) 483-4023; (06-1) 483-4018; (06-30) 365-8417;
Elérhetőség (tőzsdei szünnapok kivételével) | |
---|---|
Hétfő | 8:30-17:00 |
Kedd | 8:30-17:00 |
Szerda | 8:30-17:00 |
Csütörtök | 8:30-17:00 |
Péntek | 8:30-17:00 |
Vállalati adatok
KBC Securities Magyarországi Fióktelepe
Székhely: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. (térkép)
Levelezési cím: Budapest 1851
Adószám: 22212890-4-43
Csoportos adószám: 17780120-5-43
Keler kód: 41/M
Cégjegyzékszám: 01-17-000381
Tel: (+36-1) 483-4090
Fax: (+36-1) 483-4002
Facebook: www.facebook.com/KBCEquitas
Online vitarendezési platform
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.
A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül is megvalósítható.
Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.
A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.
Az Online Vitarendezési Platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr
A KBC Securities Magyarországi Fióktelepe e-mail címe (melyet az Online Vitarendezési Platformon célszerű megadni): info@kbcsecurities.hu vagy info@kbcequitas.hu
Mit tegyen, ha panasza vagy észrevétele van?
Számunkra kiemelten fontos Ügyfeleink elégedettsége. Amennyiben panasza vagy észrevétele van keressen minket a fenti elérhetőségek valamelyikén.