Kereskedési rendszerek


A KBC Equitas kereskedési rendszerei

Milyen kereskedési rendszerek érhetők el a KBC Equitas-nál?

A KBC Equitas kereskedési platformjainak megbízhatóságát és gyorsaságát ügyfeleink és versenytársaink egyaránt elismerik! Nálunk mindenki kiválaszthatja, hogy számára melyik a legtesthezállóbb választás kereskedési rendszereink közül:

  • WebBroker – kereskedés internetböngészőn keresztül

A tőzsdei szolgáltatók között egyedülálló módon a magyar mellett a külföldi piacok is elérhetőek kereskedési rendszereinkben!

WebBroker

  • Internetböngészővel elérhető program
  • Könnyű kezelhetőség
  • Áttekinthetőség
  • Kezdő és középhaladó tőzsdézőknek

TOVÁBB a WebBrokerhez >>



WebBroker

 Az új WebBroker felhasználói kézikönyvét ide kattintva töltheti le. 

Hogyan tudok bejelentkezni a WebBroker rendszerbe?

Weboldalunk tetején található bejelentkezési mezőt kitöltve (felhasználónév, Digipass kód) tudja elérni webes kereskedésii rendszerünket. A weboldal természetesen titkosítva küldi a bejelentkezési adatokat szervereink felé.

Milyen eszközről tudom használni a WebBrokert?

Az új WebBroker nem támaszt komolyabb követelményeket, mint a népszerű webes alkalmazások és szolgáltatások. A kor alapvető elvárásainak megfelelő legegyszerűbb számítógép konfigurációkon is jól használható az új WebBroker, de célszerű az alábbi minimális rendszer-követelményeket figyelembe venni:

  • Win7, Os X 10.6, vagy újabb operációs rendszer
  • Legalább 2GB memória
  • Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge  webböngészők 

Mivel a mobileszközök a fejlesztés során kiemelt szerepet kaptak, ezért ezkere is összeállítottunk egy minimális konfiguráció javaslatot:

  • Android 4.4, illetve iOS 8, vagy frisebb operációs rendszerek
  • 2 magos processzor legalább 1GHz-es teljesítménnyel
  • Chrome mobil-böngésző

Hol találok leírást a WebBrokerhez?

Az új WebBroker felhasználói kézikönyvét IDE KATTINTVA letöltheti.

Tudnak egyéb segítséget nyújtani a WebBroker használatához?

Figyelmébe ajánljuk Webináriumunk felvételét, illetve a WebBroker rendszerben az egyes kártyákon lévő kérdőjelekre kattintva az adott funkcióhoz tartozó segítséget találhatja meg.

Továbbá szíves figyelmébe ajánljuk otató videóinkat, amiket IDE KATTINTVA érhet el.

Hogyan tudok jelszót módosítani?

Nem tud jelszót módosítani. A belépéshez Digipass készüléke vagy a Mobil Digipass alakalmazása minden belépéskor új egyedi jelszót fog generálni.

A regisztrációt követően mikor tudok belépni a WebBrokerbe?

A WebBroker szolgáltatás akkor aktiválódik, amikor a fióki azonosítás során megkapjuk Öntől az aláírt azonosítási adatlapot, és megkapja a belépéshez szükséges Digipass készüléket. Amennyiben ügyfélszolgálatunkon személyesen nyitja meg számláját, kollégáink segítenek az első belépés alkalmával. A számla aktiválásáról e-mailben értesítjük.

Hogyan tudok visszavonni vagy módosítani egy nyitott szerződést?

Visszavonni illetve módosítani egy nyitott szerződést az Áttekintés / Nyitott Szerződések menüpont alatt lehet. A kilistázott megbízást visszavonni illetve módosítani a szerződés sorában a megfelelő gombra kattintva lehetséges.

Hogyan tudok stop-loss (veszteségvágó) megbízást megadni?

Egy megvásárolt értékpapírra stop-loss megbízást az Kereskedés/Tőzsde menüpontban lehet bellítani a következő lépésekben:

  1. Válasszuk ki a Kereskedés/Tőzsde menüpontot (veszteségvágó stop megbízás esetén)
  2. Válasszuk az „Eladás” fület. 
  3. Válasszuk ki a stoppolni kívánt értékpapírt, és adjuk meg a darabszámot, limitárat
  4. Ellenőrizzük az ajánlat érvényességét 
  5. A részletes beállítások között jelöljük be a Stop ajánlat melletti jelölőnégyzetet és adjuk meg az Aktiválási árat
  6. Jóváhagyás után a stop megbízás bekerül a rendszerünkbe, a stop szint későbbi emeléséhez vagy változtatásához ezt a nyitott szerződést tudja módosítani a Nyitott szerződések menüpontban

Erősen ajánljuk ügyfeleinknek, hogy minden pozíció esetén használjanak stop-loss megbízást kockázataik kezeléséhez, ugyanis ez a megbízás komoly veszteségektől tudja őket megkímélni.

Milyen műveletek hajthatók végre a WebBrokerrel?

A WebBroker használatával saját kézbe veheti befektetési portfóliójának kezelését, a rendszerben a következő műveleteket tudja elérni:

  • Tőzsdei kereskedés – közel 30 piacon, valamennyi nálunk elérhető értékpapírral
  • Befektetési alapok - a rendszerünkben elérhető sokszínű alapok kereskedése illetvejegyzése
  • Megbízások kezelése – Ajánlatok módosítása, teljesülések nyomon követése
  • Lekérdezések – Portfólió, pénzegyenleg és értékpapír-egyenleg nyomonkövetése
  • Egyéb műveletek – szerződések megkötése (pl.: határidős, daytrade vagy bef.hitel keretszerződés), kapcsolattartási adatok módosítása

Tekintse meg a WebBroker használatával kapcsolatos oktatóvideónkat! (Kérjük vegye figyelembe, hogy az Equitas Mobil alkalmazás jelenleg kizárólag Android operációs rendszerre érhető el, de a működése teljesen megegyezik a videóban látható alkalmazáséval.)

Nem találom a ..... funkciót az új WebBrokerben

Letölthető táblázatunkban összefoglaltuk, hogy a régi WebBroker egyes funkció hol érhetőek az új rendszerben.

Hogyan tudok TDT megbízást adni?

TDT megbízást abban az esetben tud beadni, amennyiben rendelkezik aláírt Daytrade szerződéssel. (Szerődéseit az Ügyintézés/Szerződések menüpontban ellenőrizheti.) Ellenkező esetben maga a TDT megbízás lehetősége sem jelenik meg a felületen.

A TDT megbízást a Kereskedés/Részvény képernyőn lehet megadni. Itt a Részvény megbízás kártya tetején a TDT jelölőnégyzetet kell kipipálni a TDT ügylet indításához.

mobilbroker

Milyen készülékekre tölthető le a MobilBroker alkalmazás?

A MobilBroker alkalmazás Android és IOS készülékekre tölthető le. Az alkalmazás folyamatosan optimalizálva van ezen operációs rendszerek utolsó három legfrissebb verziójára.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben készüléke operációs rendszere nem naprakész, úgy fennakadásokat tapasztalhat az alkalmazás használata során.

Tudok segítséget kapni az alkalmazás letöltéséhez és aktiválásához?

Figyelmébe ajánljuk az alkalmazás letöltését és az aktiválási folyamatot bemutató videónkat:
 

Hogyan tudom bekapcsolni a biometrikus azonosítást?

A funkciót kényelmesen aktiválhatja az az alkalmazás első regisztrációja során. Amennyiben ezt elmulasztotta, válassza az alkalmazásban a „Továbbiak” majd a „Beállítások” menüpontot és kövesse a készüléke képernyőjén megjelelő utasításokat.

Aktiválni szeretném az APP-ot, de nem érkezett meg az aktiváló SMS. Mit tudok tenni?

Amennyiben telefonjára nem érkezett meg az aktiváló SMS kérjük, ellenőze az alábbiakat:

  • Kezdje újra az aktivációs folyamatot és ellenőrizze, hogy felhasználónevét jól adta-e meg. A felhasználónévnek meg kell egyeznie azzal, amelyet a WebBroker belépéshez is használ.
  • Ellenőrizze, hogy fiókjához megfelelő telefonszám van-e megadva a rendszerünkben. Ezt a következőképpen tudja megtenni: Asztali számítógépről lépjen be a WebBroker felületére a megszokott módon, majd navigáljon az Ügyféladatok/Személyes adatok menüpontra. Amennyiben a telefonszám nem megfelelő, kattintson a jobb felső sarokban található ceruza ikonra, korrigálja a telefonszámot, majd kattintson a „tovább a jóváhagyásra” gombra. Ezt követően írja alá a módosítást digipass-al.
    FONTOS: Amennyiben Önnek külföldi telefonszáma van, előfordulhat, hogy szolgáltatója nem tudja fogadni a rendszerünk által küldött SMS-t. Ebben az esetben, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő elérhetőségek valamelyikén.

Nem tudok belépni. A felület azt írja, hogy „Váratlan hiba lépett fel a belépés közben”

Amennyiben a mobil alkalmazását már korábban aktiválta, de rendszerünkről a fenti hibaüzenetet kapja, próbálja meg a következő megoldási javaslatokat:

  • Kapcsolja ki a KBC MobilBroker alkalmazást, majd nyissa meg újra és azonosítsa magát.
  • Ellenőrizze, hogy készülékén a dátum és idő beállítások helyesek-e. Ezt telefonján jellemzően a következő helyen találja meg: Beállítások/Rendszer/Dátum és idő Javasolt az automatikus időzóna és dátum és idő kiválasztása.

Észrevételem/ötletem van az alkalmazással kapcsolatban, hol tudom ezt jelezni?

Minden észrevételt szívesen várunk. A MobilBroker alkalmazással kapcsolatos fejlesztési és hibákra vonatkozó visszajelzéseket többek között a következő linkre kattintva tudja elküldeni nekünk. A linket az alkalmazásból is elérheti a Továbbiak/Kapcsolat menüpont kiválasztása után.

Elfelejtettem a PIN kódomat. Hogyan tudok belépni?


Hogyha elfelejtette a PIN kódját a legegyszerűbb módja az új PIN kód megadásának az alkalmazás újra aktiválása. Ezt a következőképpen tudja megtenni.

  1. A nyitóképernyő jobb felső sarkában található menüben kattintson a "Digipass törlése gombra"
  2. A törlést követően válassza a "KBC ÜGYFÉL VAGYOK" menüpontot
  3. Adja meg felhasználónevét, majd a visszaigazoló sms-t begépelve aktiválja az alkalmazást

Új mobil készülékem van, hogyan aktiváljam az alkalmazást?

Amennyiben új mobil készülékére letölti a KBC MobilBroker alkalmazást egy egyszeri alkalommal ismételten végig kell mennie az aktiválási folyamaton, amelyet felhasználóneve megadásával kezdeményezhet.