Karrier

A KBC Securities Magyarországi Fióktelepe által meghirdetett aktuális álláshirdetések

Üzletfejlesztési igazgató  Főkönyvelő Értékpapír Back Office munkatárs



Üzletfejlesztési igazgató (Business development manager)

A KBC Securities az egyik vezető befektetési szolgáltató hazánkban, amely Magyarország mellett a világ számos országában nyújt befektetési banki szolgáltatásokat intézményi és lakossági ügyfeleinek. Társaságunk a belga KBC Csoport leányvállalataként egyúttal a K&H Bank befektetésekre szakosodott testvérvállalata.

Főbb feladatok

  • A társaság online kereskedési rendszerének folyamatos fejlesztése
  • Új termékek és szolgáltatások fejlesztése, bevezetése
  • A társaság menedzsmentjének tagjaként aktív részvétel az üzleti stratégia kialakításában, a stratégiai célok megvalósításában
  • Az ügyfelek egyszerűbb és gyorsabb kiszolgálásának folyamatos fejlesztése
  • A társaság általános működésének javításával kapcsolatos javaslattétel
  • Egy csapat vezetése a fenti feladatok végrehajtása érdekében 

Munkakör betöltésének feltételei

  • Közgazdasági vagy műszaki egyetemi vagy főiskolai diploma
  • Innovatív gondolkodás és igény a minőségi végrehajtásra
  • Erős affinitás az IT és digitális világhoz
  • Tőkepiaci termékek és folyamatok átfogó ismerete
  • Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Kiváló problémamegoldó képesség, kreativitás
  • Önálló, hatékony, precíz munkavégzés 
  • Határozott, dinamikus, kommunikatív személyiség

Előnyt jelent 

  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat

Amit kínálunk

  • Újítások, folyamatos kihívások
  • Senior management pozíció
  • Professzionális, lendületes csapat
  • Modern munkakörnyezet
  • Versenyképes díjazás
  • Béren kívüli juttatások (cafeteria)

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2017. július 14.

Ha szeretnél a hazai befektetési piac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, és úgy érzed, a fenti elvárásoknak meg tudnál felelni, kérjük, hogy a fenti határidőig küldd el önéletrajzod a careers@kbcsecurities.hu  címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy a "Üzletfejlesztési igazgató" pozícióra jelentkezel.


Főkönyvelő

A KBC Securities az egyik vezető befektetési szolgáltató hazánkban, amely Magyarország mellett a világ számos országában nyújt befektetési banki szolgáltatásokat intézményi és lakossági ügyfeleinek. Társaságunk a belga KBC Csoport leányvállalataként egyúttal a K&H Bank befektetésekre szakosodott testvérvállalata.

Főbb feladatok

  • Főkönyvi könyvelés vezetése és ellenőrzése, operatív könyvelési feladatok ellátása
  • Hóvégi zárások, rekonsziliálás, mérleg és eredménykimutatás elkészítése
  • Törvényi változások naprakész követése, számvitelhez kapcsolódó szabályzatok kezelése
  • Adóhatóságok előtti teljes körű képviselet, adóbevallások készítése
  • Külső szervezetekkel, hatóságokkal, könyvvizsgálóval való kapcsolattartás
  • Elemzések és javaslattételek a hatékonyabb működés, illetve az üzleti fejlődés érdekében
  • Riportok összegyűjtése, elemzése, riportok-kimutatások készítése
  • Együttműködés a társosztályokkal

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Szakirányú, felsőfokú végzettség
  • Minimum 3 éves teljes körű könyvelési gyakorlat,
  • Mérlegképes könyvelői végzettség érvényes regisztrációval
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Alapvető szakmai és adójogszabályok ismerete
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Rugalmasság, precizitás, önállóság és határozottság, szakmai elkötelezettség
  • Magas szintű informatikai ismeretek és MS Office programok magas szintű ismerete
  • Csapatorientált gondolkodás, proaktív gondolkodás, lendületes személyiség

Előnyt jelent

  • pénzintézeti szektorban szerzett szakmai tapasztalat
  • IFRS könyvelés ismerete előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Modern munkakörülmények
  • Versenyképes jövedelem
  • Hosszútávú, stabil munkalehetőség
  • Béren kívüli juttatások (cafeteria)

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2017. július 6.

Ha szeretnél a hazai befektetési piac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, és úgy érzed, a fenti elvárásoknak meg tudnál felelni, kérjük, hogy a fenti határidőig küldd el önéletrajzod és motivációs leveled bérigényed megjelölésével a careers@kbcsecurities.hu  címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy a "főkönyvelő" pozícióra jelentkezel.


Értékpapír Back Office munkatárs

Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési banki szolgáltató, szeretnél innovatív és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex problémák, akkor nálunk a helyed!

Miért fontos, amit csinálni fogsz?

  • Több ezer ügyfelünk használja szolgáltatásainkat nap, mint nap, Te nyújthatod ehhez a háttértámogatást és elszámolási biztonságot.
  • A csapat kezeli a működésünkhöz kulcsfontosságú likviditásunkat, így Te is segíthetsz stabil, kiszámítható és hatékony működést biztosítani a cég számára.
  • A legfontosabb szabályozói riportok elkészítésében, felülvizsgálatában és az ezekkel kapcsolatos egyeztetésekben is fontos szerepet játszhatsz.
  • Az ügyfeleink befektetéseit érintő összes társasági eseményt kezelheted, hogy a portfóliók naprakészek lehessenek.
  • Aktívan részt vehetsz alapkezelőkkel és más üzleti partnerekkel történő kapcsolattartásban.

Mit tanulhatsz nálunk?

  • Elejétől a végéig ráláthatsz a működésünkre, tudni fogod, hogy mi, mivel és hogyan függ össze egy olyan pénzügyi rendszerben, amit folyamatosan ügyfelek ezrei használnak.
  • Betekintést nyersz a nemzetközi és hazai értékpapír kereskedelemhez kapcsolódó elszámolási feladatok elvégzésébe.
  • A tőzsdei kereskedés és befektetés minden oldalát megismerheted, vagy akár művelheted is őket a gyakorlatban. Ehhez minden segítséget megadunk.
  • Együtt kísérletezzük ki, hogyan tudjuk a komplex folyamatokat leegyszerűsíteni, javaslatot teszünk fejlesztésekre és automatizálásra.

Csatlakozz hozzánk, ha…

  • Értékpapír-piaci ismeretekkel és/vagy értékpapír-piaci jogi vizsgával rendelkezel
  • Közép- vagy felsőfokú gazdasági végzettséged van
  • Aktív (legalább középfokú) az angol nyelvtudásod szóban és írásban
  • Magabiztosan használod az MS Office alkalmazásokat
  • Jó problémamegoldó vagy, jól tudsz együttműködni, kommunikálni
  • Nem gond számodra a határidők pontos betartása, precíznek és megbízhatónak tartod magad
  • Szeretsz önállóan és hatékonyan dolgozni, használod az eddig tanult logikai összefüggéseket
  • Nem okoz gondot, ha egyik nap 8:30-kor, másnap pedig 10:00-kor kezdődik a munkanapod
  • Ha már van hasonló munkakörben és befektetési alap termékben szerzett tapasztalatod (előny, ha ismered a KID, WARP rendszereket)
  • És ha vidékről költöznél, segítünk az indulásban

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2017. július 15.

Ha szeretnél a hazai befektetési piac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, és úgy érzed, a fenti elvárásoknak meg tudnál felelni, kérjük, hogy a fenti határidőig küldd el önéletrajzod és motivációs leveled bérigényed megjelölésével a careers@kbcsecurities.hu  címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy a "Értékpapír Back Office munkatárs" pozícióra jelentkezel.